Sunday, March 20, 2005

Puisi Untuk Ahmad

SELAMAT HARI JADI Posted by Hello


Kau 30 hari ini
Terkejut
Tak sedar

Aku bangga
Punya kawan seperti kau
Sabar
Peramah
Penyayang

Pemurah
Pemurah
Pemurah
Pemurah
Pemurah

Itu bukan keyboard computer terlekat
Aku ikhlas
Itu lah kau

Lembut bicara
Tenang jiwa
Ini seksa

Ada waktu kau buat aku rasa
Aku ini lidi pendek
Kau lidi panjang

Kau hanya tahu memberi
Tak pernah meminta
Bagimu,
Satu senyuman lebih bermakna dari £££

Sedikit gila, sedikit pervert, sedikit joker
Setuju?

Tapi aku gembira
Aku kenali kau

Sudah 7 tahun ya?
Kau saksi susah senang hidup dirantauan
Kau saksi kekalahan
Kau saksi kemenangan
Suka duka, kau seperti boleh rasa

Kau kawan kelas A,
Kau tiada ganti.

SELAMAT HARI JADI AHMAD!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Links
nursing uniforms
Raglan Top in Amber Glow
Raglan-$14.95
Buy Scrubs at Scrubsgallery.com
and save.